Gammalt blir nytt!

Idag har det varit fullt upp, varit på Hjälmå och pratat med dom (börjar ju jobba där imorgon), sen var vi och hälsade på min faster på glashuset i Limmared, hon jobbar nämligen där och så har vi varit på Kabyssen och pratat med min boss samt. personal. Efter det åkte vi till Tranemo för att handla massa god mat. Vi har även hunnit med att träffa mormor och morfar idag som är i Dalstorp och städar ur en utav vår släktings lägenhet. Fick med mig två väskor, en pälsmössa, ett armband, 6 stycken servettringar och virkade band som man kan sätta dit på typ shortkanten eller på en vanlig tröja, hem. wiiiiii... Gammalt blir nytt! Kanske inte så passande med pälsmössa nu men till vintern då jäddrar ska den användas.. Hittade även en servis som jag en gång     när jag flyttar hemifrån ska ta över.. Jättefin var den, med guldkanter!
 
Ikväll blir det träning för första gången på nästan en hel vecka. Känner att en stor mäng träning behövs efter en helg nere i Varberg. Jaja, vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0