Ge inte upp!

Hemma frå Borås, åkte buss till Limmared där farmor plockade upp mig och sedan körde mig till Dalstorp. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli hav fem så jag kan gå ner och arbete på Kabyssen. Förbereder mig även på 18 dagars jobb utan ledig dag fast på tre olika företeg. Gött med lite ledigt efter det faktiskt! Nu ska jag fan köra stenhårt, cash is king! 
 
Påväg till bussen i Borås i dag råkade jag springa in på Gina Tricot och fick konstigt nog med mig saker för tvåhundra ut. Ett par tights och en klänning som jag tänkte jag ska ha på mig på Lisas 20års kalajs som jag ska på imorgon. Men först jobb hela helgen sen efter det får jag ta och plocka fram min fritid. Gud vad underbart det är att ha jobb. Tänker på er som inte har ett enda jobb, kämpa på.. Tillslut hittar ni något som ger er inkomst. GE INTE UPP! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0