Tankespridd kväll

Efter färdigtittad match ute i Nittorp som tillslut blev 2-1 till NIK så tog jag mig en liten promenix ner till badplatsen i Dalstorp. Kände för lite egentid på ett vackert ställe och då fick det bli vid bryggan. Satte mig där lite och tänkte genom hur bra mitt liv är egentligen. Jag har en familj som älskar mig, jag har vänner som betyder något otroligt mycket för mig och jag har ett arbete som gör mig mer än lycklig. Vad mer kan man begära, inners inne finns det alltid något som beskymrar mig. Men VAD? 
 
Nu ska jag sova och försöka att inte tänka på detta mer. Det gör mig så nere och mina tankar och känslor sätts på spel. GODNATT! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0