14 sanningar om mig

- Jag blir ledsen för småsaker. Kan till och med gråta när jag kommer hem ifall jag känner för det.
- Jag blir glad av att få komplinger (vem blir inte det liksom).
- Jag älskar min mamma, utan henne är jag ingenting!
- Det finns ingen utav mina vänner som vet allt om mig. Vad kan det bero på? Jag är en hemlig människa.
- Säger man något till mig så kan man lita på att det inte läcker. Behandla andra som du själv skulle vilja bli behandlad
- Jag älskar att träna!
- När jag blir arg så visar jag inte alltid det på det sättet jag skulle vilja visa det på. Jag är ganska lugn när
jag hamnar i negativa situationer.
- Att vara kär är obeskrivligt uderbart!
- Jag älskar att kramas, det är så mysigt!
Min anställning på Restaurag Kabyssen är det bästa som hänt mig!
Jag tar kort på mig själv ungefär varje dag (mest för att ha något att lägga ut på bloggen hihi)
- Om jag har fler än 600 vänner på facebook så är jag enligt mig själv tvungen att ta bort några. Jag får absolut inte ha över 600 vänner på facebok alltså.
- Nästan alltid när det går förbi någon så kollar jag på människan rumpa
- När jag är själv hemma brukar jag oftast hålla ordning men när jag vet att någon annan senare t.ex. kommer diska så skiter JAG i att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0