Hello fjortis

Herromdagen fick jag en fråga angående fest. Hur mycket fester du och vilken är den roligaste festen du varit på?
Ja, jag skulle nog vilja säga att jag har varit på ganska många fester under min ungdom. När jag gick i åttan/nian så missade jag inte en enda fest som var runt om här jag bor. Det var roliga tider, man lärde känna väldigt mycket nya människor som man även nu ibland har kontat med.
Nu på senare dagar är jag inte på så mycket fester. Om jag hittar på något nu för tiden så är jag oftast på krogen. Det blir dock inte av så ofta eftersom man är så pass trött på helgerna efter en lång skolvecka eller så har man någon slags av fotboll.
Här har vi lite bilder från en fest jag var på för ungefär ett år sedan. Drunk Sandra och konstigt nog en av de roligaste fester jag varit på tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0