Synd för ER

Klockan är nu 01.18 och jag kom precis hem ifrån jobbet. Det har varit en händelserik kväll nere på Kabyssen. Synd för ER som missade detta haha. Nu ska jag sova!

Slänger in en bild på mig och min lågstadieklass.

Raden lägt upp ifrån väster: Sarah Carlsson Alexander Strömhäll AdamStafjord Elina Leskinen Louise Orre Jennie Jonsson Markus Hoof Margareta Petrovic Ulrik Persson Raden i mitten ifrån vänster: Daniela Belosevic Filip Lindbjer Sofia Carlberg Pontus Walgren Jesper Karlsson Sandra Öberg Marcus Palmgren Raden längst ner ifrån vänster: Roger (lärare) Sara Jansson Agust Toresson Linn Kroon Ericsson Anton Björklund Jesper Norén Sandra Lundgren Chatarina (lärare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0