FÖrLåT!

Jaha, hemma från träningen. A-K tycker jag bloggar för dåligt så jag får la ta och skärpa mig lite kanske. Jag har ju faktiskt mina anledningar: Skola, träningar och massa student -och balförberedelser. Så jag ber om ursäkt Anna-Karin Kindberg och ni andra som sagt detta till mig, jag ska bättra mig när det lugnat ner sig lite hihi.
Skulle vilja kalla dagens träning för dödsträning. Fys i början av seriesäsongen. Ja, visst är det bra haha. Har precis lagat mig lite mat. Ikväll fick det bli kycklingwok och Broccoli. Tror minsann att jag kommit in i en Broccoliperiod kanske. Ne, nu ska jag äta. Vi hörs i morgon gott folk. Ha det bra!
Slänger in 4 bilder från Backenfesten 2011 och bara hoppas på att det blir av i år igen. Så GRYMT roligt var det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0