gästinlägg

Heej alla fans!
Detta är rebecca ontero som skriver på bloggen här idag, stor ära för mig att få skriva ner mina tankar här på denna berömda blogg.
igår var det match, nik-vallen, det var även min första match i nik tröjan och div 2 sen jag kommit hem från usa. grymt kul! matchen slutade iaf 1-1 så det var ett helt okej betyg.  sen på kvällen var det "lagfest" fem personer från laget så det blir ju faktikst lagfest. men sjukt skoj, är grymt glad över att få vara hemma och träffa alla igen! det bev sigges igår och dt finns inget ens i närheten i usa som slår sigges så grymt bra var de !
nu sitter jag , ak och lunkan i lunkans place och har precis käkat en redig frukost med hönebröd och äppeljuice. perfekt! nu sitter vi här och kollar på lets dance och taggar trääääning, yes!!!
Nu ska ja sluta tjöta men varsegod för att ni får läsa detta, de var så lite så ;)
Hej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0