Livsfarligt

Jaha, det är livsfarligt att åka ner till sitt eget arbete utan att egentligen tänk att jobba ja då får man helt enkelt räkna med att arbeta och det var exakt det jag fick göra idag.
Slutade vid 10 så tog 10.30 bussen hem ifrån Tranemo. Jag och mamma kom överens över att vi skulle ner till kabyssen och äta bigg, sås och potatis och alldeles riktigt så gjorde vi det men sedan kallade chefen på mig och dte blev jobb i 2 timmar. Men det var la bra!
Sedan ringde Nittorp och frågade ifall jag kunde döma F14 tjejerna och visst kan jag det då jag redan gjort de skolarbeterna jag skulle ha gjort.
Nu ska jag lägga mig i soffan lite. Vi hörs kanske senare. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0