I see you and wants you

Bloggandet har faktiskt börjar flyta på nu igen, inte så många inlägg men jag är sådär sugen på att skriva vad som händer i mitt liv. Jag hoppas att ni är likna sugna på att läsa, eller? Dagen har jag tillbringat tillsammans med min kära kusin, både som arbetare och som släkt. Först jobb mellan 8-14 sen återbruk och lager 157. Riktig bra eftermiddag med en grön stickad tröja från lager, en grön väst ifrån återbruk och ett par tights från lager rikare. Tack för denna dag kusin. OCH tack för att jag har en sådan skön soffa hemma som man kan sitta i och dessutom kolla på tv i. Ett stort tack för detta!
Imorgon händer det först jobb mellan 13-18:30 sen fredagsmys i Limmared hos min kära vän Anna, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0