Återbruk

Hej, dagen har faktiskt varit kanon. Gick upp vid halv sju drog mig sedan sakta men säkert mot limmared och mitt arbete. Det var racerfart som gällde från början idag. Jättemycket att göra ifrån morgon till kväll, hellre sådana dagar än dagar man bara sitter och inte gör någonting. Jappjapp! Efter avslutat arbete stannade jag kvar på jobbet för lite fika tillsammans med mina kära väninnor. Anna och Emilia! Begav oss senare bort mot återbruk, en second hand affär för er som inte vet. Införskaffade mig 8 shotglas, en tröja, en väska till mamma och två små skålar man antingen kan ha som skålar eller ljushållar. Nöjd med dagen köp faktiskt. Nu blir set snart lite mat och till det x-factor. Vi hörs, pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0