Palladium

Då var säsongens sista match spelad och förhoppningsvis säsongens sista skada gjord! Idag var det knät som fick sig en smäll och det var inte alls roligt. Skrek och hade så jäkla ont! Tur i oturen så hände detta i slutet av andra halvlek, så det kändes ju bra på så vis.. Nu känner jag knappt ingenting, konstigt nog. Kommer nog vara rejält stel imorgon och eventuellt blåmärken och svullnad. Men hoppas faktiskt kunna delta på träningen på torsdag! Det är mitt mål denna veckan...

Imorgon är det jobb mellan 7:30 och 15. En lång dag, men kan ju pigga upp mig med att mina fina, nyinköpta skor står hemma och väntar på mig. Nu: sömn! Godnatt och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0