Surar men ändå skrattar

Det blir ingen Siggespremiär och det blir ingen Ambjörnarpssmarsh för min del. Två saker jag längtat efter sjukt mycket ett helt år. Sånt är livet, fotbollen och jobbet går före! Det känns dock bra att prioritera det före fest och alkohol.

Ligger just nu i sängen och önskar att det låg någon jämte mig. Någon som verkligen verkligen tyckte om mig! Var är den människan?! Någonstans i världen! Får nöja mig med min sambo än sålänge. Hårig och mjuk är han, pratar förstås om Stig.

Jobbdagen har varit otroligt lång. Vi har haft mycket att göra och att vara social och glad en hel dag är inte det lättaste ska ni veta. Men... Jag klarade det! Imorgon är det jobb mellan 7 och 16:30 sen hem och vidare till träning och torsdagsfika med världens bästa lag. Vi hörs gott folk och för er som ska delta i långpromenad i helgen. Kryp/gå/rulla/spring/lunka lugnt!!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0