Några otroliga veckor

En rolig jul har ännu passerat, utan någon som helst julkänsla eller organisation. Men det blev bra, riktigt bra! Klapparna motsvarade min önskelista och gårdagens fest i Ulricehamn var lite för bra. Idag mår jag Som jag förtjänar, tänkte ta mig en dusch nu innan de bär av till limmared och lite fotbollsträning inför helgens cup i Stora inomhushallen i Ulricehamn. Men först laddar jag i för arbete imorgon 7-15. Ska bli otroligt roligt att ta sig tillbaka ut på bonnalandet. De vill säga Limmared och Glasets hus. 

Jag har lärt mig så mycket under de fyra veckorna jag arbetade på Kallbadhuset. Nu kommer jag bara hoppa in extra medans ägarna är i Thailand. Men vilken resa både jag och de andra vart med om! 

Imorgon blir det nog lite mellandagsrea i Borås. Vi hörs puss och go fortsättning 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0