Taco i min ensamhet

Satt i min ensamhet och åt tacos förut. Tänk dom som sitter själva hela livet, utan partner, barn och inte någon helst kontakt med sin familj. Så tråkigt. Men alla utsatte kanske inte väljer det själva, så nu ska vi inte trycka ner dom. Jag har det bra iaf och det är jag glad för.

Har fått kurera min lille kissemisse Stig lite eftersom han tydligen vart på stan inatt och vart inblandad i något slags bråk med någon annan tuff katt. Stackar Stigs öra var helt rött av allt blod. Men nu mår han nog prima skinka igen hoppas jag!
Imorgon äre jobb mellan 7-14. Go och kort dag. Det gillar vi! Nu måste lilla jag sova lite också. Hare bra alla trogna läsare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0