En resa

En vecka i Grekland, Turkiet, Thailand, Egypten, Spanien eller va tusan som helst hade suttit så jävla fint just nu! Lite sol, lite värme och lite osociala dagar. Bara va liksom, inte behöva prata med människor och absolut inte ha några måste att göra. Gud, tankarna blir bara mer och mer som en underbar dröm!

Men nu äre verklighet och det får man la leva med antar jag. Sitter här på min balkong och käkar vattenmelon. Både diskmaskinen och tvättmaskinen är i full gång. Känner mig som en liten husmor i mitt egna lilla torp.

GT var toppen, ungefär så bra Som jag hade kunnat tänka mig. Nästa alla de bra låtarna kom och det är bra. Utelivet var lite svårt att förstå sig på eftersom ingen av oss aldrig varit där förut men till och med det ordnade sig. Vädret här i Dalstorp precis som i Halmstad är ju helt underbart så ja, det blir garanterat En och annan timma på solfilten och i min nya badenbaden stol under dagen.

Hare gött så hörs vi! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0