Trött Sandra

Jag är sjukt trött, jag har huvudvärk (efter att slagit i sidan av huvudet i en kant på jobbet) och då har jag lite ångest för att vi har fystest imorgon kväll efter en lång dag på jobbet. Imorgon börjar arbetet klockan 7:00 på morgonen. Jättetrött kommer jag vara! Hej, jag heter Sandra och jag är en riktig klagokärring! Visst är det tråkigt att läsa sånthär, det tycker jag själv att det är..

Efter jobbet idag svängde jag bort en stund till återbruk för att se om jag kunde hitta några fynd. Det gjorde! En jättefin kruka med små spegelbitar på och så en lampfot i silver. Jag är nöjd!

Nu lite mat sen sömn!


Kommentarer
Postat av: Angelina

MEN Fiiint Sandrinen!!

2013-07-19 @ 12:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0