Drog en sväng på Storgatan

Drog en sväng runt om i Limmareds små loppisbutiker efter jobbet. Det var nog bara meningen att jag skulle vara just där, just idag, just då! Hittade mängder av grejer. En fin ljusstake, väldigt annorlunda men vacker. Ett par skor som jag kärade ner mig i direkt när jag såg dom. En vanlig klänning med band, har dock klippt av banden nu så vips blev det en fin, blommig tubklänning. Ett jättefint linne som går ner lite längre ner på höften på ena sidan, väldigt fin till shorts. En så härlig och vacker lampa som nu klär mitt inte längre tomma sovrum. En flaska med ställ som jag faktiskt inte har loppat utan hämtat hemma hos min far. Ett fint vitt smyckeskrin som nu står fint och prydligt ute i min hall. En pedistal som jag konstigt nog placerade inne på toaletten för att försöka ge det tråkiga rummet ett lyft. Till sist massa vinkaraffer. Inte köpt in alla idag utan lite då och då. Även fått tre av dom utav min fantastiska faster, tusen tack för det! Nu ska jag sova och drömma om massa loppisen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0