In your ass Bråvallafolket

En dag dom verkar klarna upp, solen spricker upp så fint fram bakom dedär mörkvita chocka molnen. Dagen innehåller ledighet från jobb och en heldag tillsammans med världens bästa morfar. Mormor är hos min gammelmormor och städar inför den stora 90års dagen på lördag. En av de viktigaste födelsedagarna jag kommer få vara med på i hela mitt liv. Grattis älskade mormor Jenny!

Annars är jag la rätt avundsjuk på de glidarna som är på Bråvallafestivalen. Hade nästan gjort vad som helst för ett fuktigt tält, sena nätter och otroligt mycket alkohol. Fan er som är där, in your ass!

Nu lite middagslagning sen ev. Lite golf med morfar. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0