Moooonkiiii

Hej gott folk! Ni vet la hur hemskt det är att vakna upp och hela halsen är helt igentjocknad? Ja, just det! Så kände jag imorses. Och bättre har det inte blivit under dagen. Måste beror på att jag var ute mitt i natten ofrivilligt i flera timmar herromnatten. Kallt som jävlar var det! Får se hur jag mår i veckan, hoppas verkligen på förbättring. Inte tid med sjukdom nu.

Imorgon är det ledig dag och jobbkväll som gäller. Därmed gäller endast stek i solen imorgon dag. Kommer bara bli så besviken ifall solen inte går upp framför molnen imorgon. Men hoppas, hoppas, hoppas.

Över till lite annat. Självklart hann jag med lite shopping i Göteborg medans jag och Sara väntade på bussarna hem. Det blev ett par skor från Monki. Jättefina faktiskt! Vi hörs imorgon kanske. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0