Solsveda

Solningen vid grytteredssjön i Hulared idag gav resultat, ett rött resultat. Fuck vad det svider på ryggen min. Insmörjning kan jag ju glömma, hur ska jag nå dit? Haha för korta armar eller för bred och lång rygg? Det är frågan! En fråga som egentligen är helt oväsentlig i dagens samhälle.

Kom precis hem från jobbet och kroppen är placerad i sängen. Huvudet och tänkandet är kvar på jobbet och förbereder dig på ännu en arbetsdag. Klockan är just nu 23:48 och nästa pass börjar 8:00. Hårt arbete ger nog utdelning senare i livet hoppas jag. Nu dags för nedfällning av ögonlock samtidigt som jag sveper in i drömmarnas (underbara) värld. Godnatt och puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0