Ingen mig utan er!

Ännu en fullspäckad dag är snart framme vid sin kantspets. Jobb, egenträning, matchtittande, NIKs årsmöte och lite tevetittande. Ja, det är la ungefär så mina senaste 14 timmar har sett ut. Kan i alla fall tala om för er, mina kära läsare att jag INTE är särskilt trött idag. Vad kan detta bero på? Lugnt på jobbet? -NEJ! Soft träning? -NEJ! Roligt med fotbollstittande? BLANDANNAT! Ett kort årsmöte? -NEJ! Eller något jävligt spännande på teven? -NEJ!

Det är fotbollen som gör det! Det är så otroligt roligt att se, spela, diskutera och vara vetande om fotbollen. Just NITTORPS IK! Jag är otroligt nöjd med att få vara endel av detta lag/förening, dessa fotbollskamrater och ledare/tränare. Ingen mig utan er!

Natti, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0