Sorryyy

Ursäkta mig för dålig uppdatering men alla ni som bloggar vet hur det blir ibland, man tänker blogga senare men då hittar man något annat att göra. Och ni som inte bloggar vet efter detta inlägget varför haha. Jajemän, jappjapp! Nä, det är la bra med mig, livet rullar på. Mycket fotboll och mycket jobb just nu. Räknade precis ut att jag kommer jobba alla dagar i 2 veckors tid nu, menmen hard work you know! Nästa vecka lämnar jag mitt kära Glasets hus för några dagar och återgår till mitt gamla arbete en vecka. Japp, Kabyssen i Dalstorp! Vi syns där hoppas jag!

Som ni kanske alla har förstått så har jag alltså jobbar ikväll. Blev ett pass mellan 15 till 20:30. Väl hemma så var det bara på med springskorna och ut på en PW/joggningrunda. Tänkte först bara ta mig en promenad men energin satte igång och det fick helt enkelt bli en springtur runt om i Dalstorp istället. Nu är jag sådär lagom gotrött i både ben och kropp så ja, sängen väntar ivrigt på mig (eller jag väntar på den?!). Ha det fin fint så hörs vi, PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0