Positiva tankar

En bra dag med ett underbart uppvaknande, en väldigt god frukost, en arbetskväll tillsammans med bästa Lisa, en tevekväll tillsammans med stig. en vecka som jag ser sjukt mycket fram emot, en konsert att längta till. SHIT ASSÅ, livet ä allt jävligt bra. OCH så vann jag på Nittorpslotten i december månad. Kunde inte kommit mer lägligt. 

Är sjukt taggad inför veckans träningar, längtar tills jag får åka till ICA Maxi och storhandla. Längtar till Riggos Rullande den 8 mars. Längtar till imorgon när jag får kliva upp klockan 06:00 för att gå till jobbet och träffa världens bästa arbetskamrater. Är bara så positiv till livet idag. Längtar tills helgen, då jag ännu en gång får laga till fantastiskt goda för och efterrätter till gästerna på Kallbadhuset. BÄST 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0